Κυριακή, 15 Ιουλίου 2012

Κείμενο - παρέμβαση 140 γλωσσολόγων για την "μάχη των συμφώνων"

Για ανυπόστατες καταγγελίες, αλλά και για φθηνή αναπαραγωγή από τα ΜΜΕ κάνουν λόγο 140 επιστήμονες, σχετικά με τον πρόσφατο πόλεμο που ξέσπασε μετά την κατάργηση φωνηέντων σε εγχειρίδια του δημοτικού. Όλο το κείμενο αναλυτικά 

Eκατό σαράντα καθηγητές πανεπιστημίου, εξειδικευμένοι στην ελληνική γλώσσα, υπογράφουν κείμενο για το θόρυβο που έχει ξεσηκωθεί σχετικά με τους φθόγγους...
και τα φωνήεντα της γλώσσας μας, με αφορμή το βιβλίο της Γραμματικής της Ε' και ΣΤ' τάξης του δημοτικού. Οι ειδικοί επιστήμονες, αναφέρονται στις απόψεις που διατυπώνονται στο άρθρο δασκάλας δημοτικού σχολείου της Ραφήνας, το οποίο αποτέλεσε έναυσμα για αυτήν την ιδιότυπη διαμάχη, χαρακτηρίζοντάς τις αποτέλεσμα παρανόησης βασικών κανόνων της γραμματικής της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και το όλο ζήτημα ανησυχητικό διότι, όπως λένε, αποπροσανατολίζει δασκάλους γονείς και μαθητές. "Ως γλωσσολόγοι, επιστημονικά ειδικότεροι και αρμοδιότεροι για τα ζητήματα γλώσσας και γλωσσικής εκπαίδευσης, και ως πανεπιστημιακοί δάσκαλοι οφείλουμε να πάρουμε θέση και να εξηγήσουμε γιατί οι κατηγορίες τις οποίες εξαπολύει η κ. Χρυσού κατά των συγγραφέων του εγχειριδίου Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού είναι παντελώς εσφαλμένες και ανυπόστατες. Η πρωτοβουλία μας αυτή δεν έχει συντεχνιακό χαρακτήρα αλλά τη θεωρήσαμε επιβεβλημένη, όταν μια επιστημονικά ανυπόστατη καταγγελία μετατρέπεται τόσο άκριτα σε επιστημονικό μανιφέστο και οδηγεί χιλιάδες συμπατριώτες μας σε παράλογα συμπεράσματα", αναφέρουν. Το αναλυτικό κείμενο, στο οποίο καταγράφεται "η αλήθεια για τα καταγγελλόμενα, σύμφωνα με τις επιστημονικές αρχές της γλωσσολογίας", καταλήγει, υπογραμμίζοντας μεταξύ άλλων τα εξής: "Για τους παραπάνω λόγους, ως ειδικοί επιστήμονες στον τομέα της γλωσσολογίας και πανεπιστημιακοί δάσκαλοι αναρωτιόμαστε πώς είναι δυνατόν μια εκπαιδευτικός που δεν παραδέχεται στοιχειώδεις αρχές της γλωσσικής επιστήμης, όπως είναι η διαφορά μεταξύ ήχων και γραμμάτων, βασιζόμενη σε παρανοήσεις και αβάσιμα συμπεράσματα να αμφισβητεί την εγκυρότητα ενός διδακτικού εγχειριδίου, που έχει εγκριθεί από τους αρμόδιους φορείς της Πολιτείας και αποτελεί έργο ειδικών επιστημόνων και το οποίο, ως δασκάλα, καλείται να διδάξει. Θεωρούμε θλιβερό το γεγονός ότι ένα άρθρο με τόσο φτωχά, εσφαλμένα και αντιεπιστημονικά επιχειρήματα αναπαράγεται και να διαδίδεται άκριτα στο διαδίκτυο και στα Μ.Μ.Ε. και αναγορεύεται σε μείζον θέμα συζήτησης. Επιβεβαιώνουμε την πέραν πάσης αμφιβολίας επιστημονικά ορθή παρουσίαση των φωνηέντων της Νέας Ελληνικής στο νέο εγχειρίδιο".

60 σχόλια:

  1. Μην αναρωτιέστε κύριοι. Εσείς της δώσατε το πτυχίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΉΧΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.. ΕΝΤΕΛΩΣ..

      ο κ. Μπαμπινιώτης με τον οποίο συμφωνώ και επικροτώ την παρέμβαση του στο βιβλίο ιστορίας σχετικά με την σφαγή μικρασιατών και που δεν ήταν συνωστισμός!!
      Διαφωνώ ομως με τον κ. Μπαμπινιώτη τον οποίο προσωπικά έχω ακούσει για την εξέλιξη της γλώσσας. Μήπως και αυτό εντάσσεται σε κατι τέτοιο.
      Πάντως όπως ανέφερα και παραπάνω, διαφωνώ κάθετη με την διάκριση της ορθογραφίας μεταξύ ήχων και γραμμάτων... και μάλιστα απόλυτα.

      Διαγραφή
  2. εγώ πάντως στην αριστερή σακούλα της φώτο δεν βλέπω ούτε το "ω" , ούτε το "η" , ούτε το "υ". Αυτό πώς το δικαιολογείτε πανεπιστήμονες γλωσσοκώλοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σωστά... απαράδεκτο η διάκριση ορθογραφίας μεταξύ ήχων και γραμμάτων..

      Διαγραφή
    2. και εγώ στο δημοτικό έμαθα πως τα φωνήεντα είναι 7 και δεν τα διακρίναμε σε ήχο ή γραπτό..

      Διαγραφή
  3. 140 "επιστήμονες" της παγκόσμιας χούντας, 140 κρεμάλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι τραβάει ο Αρβανιτόπουλος με τους αγράμματους!
    Τα φωνήεντα-φθόγγοι είναι 5 και τέλος!

    Δηλαδή τα έχουμε λύσει όλα μας τα προβλήματα και ασχολούμαστε με τις ...τρίχες του καθένα που γράφει μια ανοησία στο διαδίκτυο, την αναπαράγουμε χωρίς να τσεκάρουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου ρε γραμαματιζούμενε μαθητή του Αλβανιτόπουλου (και όχι Αρβαμιτόπουολου). Η Ελληνική γλώσσα γραμματιζούμενε είναι εννοιολογική (και όχι σημειολογική) και επιπλέον κάθε γράμμα έχει την δική του νόηση. Επίσης είχαμε άλλα 3 γράμματα τα οποία οι πρόγονοι του Αλβανιτόπουλου θεώρησαν περιτά και τα έκοψαν (κόπα, σάπι, δίγαμμα).
      Οπότε γραμματιζούμενε άνοιξε κανένα βιβλίο να καταλάβεις τι σημαίνει Ελληνική γλώσσα.

      Διαγραφή
  5. An isastan glosologi tha antidrusate otan i diamantopoulou ipe oti i Arxea elliki ine nekra glosa ke i kseni tin Didaskonde! Apo ta grafomena simbereno 140 kathigites kseplenoun tin elliniki glosa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αν μπορεί να είναι λάθος και φτάνουμε στο σημείο Καλοκαιριάτικα(!!!) να προσπαθούμε να αποδείξουμε στον κάθε αγράμματο ότι άλλο είναι οι φθόγγοι και άλλο ο ...Ντόναλτ Ντάκ!

    Δηλαδή πόση υπομονή να έχει ο υπουργός Παιδείας, ο σοβαρότατος καθηγητής Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος για να ανέχεται την αγραμματοσύνη του κάθε ξερόλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωρες ώρες είναι να τον λυπάσαι τον άνθρωπο!

    Δείτε τι γράφει η παλιά γραμματική Τριανταφυλλίδη που μιλάει
    επίσης για 5 φωνήεντα-φθόγγους:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Διαβάστε και εδώ τι λέει ο Μπαμπινιώτης που συμφωνεί με τον Τριανταφυλλίδη και το υπάρχον βιβλίο Γραμματικής: greekteachers.gr

    taxalia.blogspot.com/2012/07/blog-post_8458.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 0ἱ 140 πόσο εἰδικοί εἶναι πού βλέπουν τό κουτσούρεμα τῆς γλῶσσας
    ἐδῶ καί 35 χρόνια καί δέν μιλᾶνε;
    Τώρα θυμήθηκαν νά μιλήσουν;
    140 ἀγράμματοι καί πόσοι ἄλλοι τῆς ἴδιας παρέας,ἐγκληματοῦν
    μαζί μέ τούς οἰκονομικούς ἐγκληματίες
    κατά τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ.
    Ἀγράμματα τά παιδιά μας ἐξ'αἰτίας τους
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
    Τούτη ἠ παιδεία εἶναι ἄκρως ἐπικίνδυνη γιά τήν πνευματική ἰσορροπία τῶν παιδιῶν μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΑΚΙ: Ο Μουφλουζέλης, οι συνωμοσίες και η Γραμματική του Δημοτικού..

    Τις τελευταίες ημέρες όσοι σερφάρουμε στο διαδίκτυο έχουμε διαβάσει κείμενα επί κειμένων σχετικά με το μεγάλο ερώτημα των τελευταίων ημερών. Πόσα είναι τα φωνήεντα της ελληνικής γλώσσας 5 ή 7;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν πιστέψουμε το παρακάτω ρεμπέτικο του Γιώργου Μουφλουζέλη, η απάντηση είναι 7:

    Εγώ δεν έχω βγάλει το σχολείο
    ούτε έχω μάθει γράμματα πολλά
    ξέρω όμως ένα κι ένα κάνουν δύο
    και πως τα φωνήεντα είναι εφτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επίσης αν πιστέψουμε τους κάθε απόχρωσης συνωμοσιολόγους κάποιο αόρατο χέρι έχει επέμβει στη Γραμματική της Πέμπτης και Έκτης Δημοτικού για να αφαιρέσει τα γράμματα της ελληνικής γλώσσας...Ο «πιο καλός ο μαθητής» όμως, που «φιλοδοξεί να βγάλει το σχολείο και να μάθει γράμματα πολλά» προτιμά να πιστέψει τους ειδικούς επιστήμονες και όχι τους στιχουργούς ή τους συνωμοσιολόγους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εμείς λοιπόν λέμε να πιστέψουμε:
    - τον Μανώλη Τριανταφυλλίδη, συγγραφέα της Γραμματικής, που ήδη από τη δεκαετία του ‘40 αναφέρει ότι τα φωνήεντα είναι 5, όταν μιλάμε για φθόγγους και όχι για γράμματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. - τον καθηγητή Μπαμπινιώτη που αναφέρει στην ιστοσελίδα του ότι στη γλώσσα μας προφέρουμε πέντε 5 φωνηεντικούς φθόγγους, 5 φωνήεντα, αλλά έχουμε περισσότερα γράμματα, 7 μονογράμματα και 5 διγράμματα για να δηλώνουμε στη γραφή των λέξεων τα 5 φωνήεντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. - τον καθηγητή Καζάζη, Πρόεδρο του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας, που αποτελεί επιστημονικό σύμβουλο του Υπουργείου Παιδείας, που λέει σε ανακοίνωση του Κέντρου ακριβώς το ίδιο:
    τα φωνήεντα, δηλαδή οι φωνηεντικοί φθόγγοι, είναι 5, ενώ τα γράμματα, δηλαδή η γραπτή απόδοσή τους, είναι 12:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 7 μονά γράμματα (α, ε, ι, η, υ, ο, ω) και 5 διγράμματα: τα ει, οι, υι, το αι, και το ου.

    Καταληκτικά η «Νέα Ελληνική Γραμματική της Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού είναι επιστημονικά ορθή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ως Μαθητική Ανεξάρτητη Κίνηση πιστεύουμε ακράδαντα ότι η επιστημονική ορθότητα αποτελεί τη μόνη βάση τόσο για την εκπαίδευσή μας, όσο και για την προάσπιση της Ελληνικής Γλώσσας. Όλα τα υπόλοιπα είναι για θεωρίες συνωμοσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
    ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΡΕΟΥΡΓΗΣΗ
    ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΛΑΤΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ(τῆς θεϊκῆς μας γλῶσσας)
    ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ.Καλλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ντάξει...τελείωσες με το copy-paste αρθρογράφε που θίξαμε την πνευματική σου άγνοια? Μάθε λοιπόν ότι στην Αρχαία Ελλάδα αλλιώς προφερόντουσαν τα διαφορετικά φωνήνετα παρόλο που σήμερα δεν ισχύει αυτό..είναι και αυτό μέρος του ξεπεσμού της πνευματικότητας μας...
    για παράδεογμα το Ω-μέγα παρήγαγε πιο μακρόσυρτο ήχον από το Ό-μικρον που ήταν πιο σύντομο.
    Περαστικά στον Μπαμπινιώτη, Καζάζη και τους λοιπούς οι οποίοι δεν μπόρεσαν να νοήσουν το μεγαλείο της Ελληνικής γλώσσας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι τραβάει ο Αρβανιτόπουλος με τους αγράμματους!
    Τα φωνήεντα-φθόγγοι είναι 5 και τέλος!
    Δηλαδή τα έχουμε λύσει όλα μας τα προβλήματα και ασχολούμαστε με τις ...τρίχες του καθένα που γράφει μια ανοησία στο διαδίκτυο, την αναπαράγουμε χωρίς να τσεκάρουμε αν μπορεί να είναι λάθος και φτάνουμε στο σημείο Καλοκαιριάτικα(!!!) να προσπαθούμε να αποδείξουμε στον κάθε αγράμματο ότι άλλο είναι οι φθόγγοι και άλλο ο ...Ντόναλτ Ντάκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δηλαδή πόση υπομονή να έχει ο υπουργός Παιδείας, ο σοβαρότατος καθηγητής Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος για να ανέχεται την αγραμματοσύνη του κάθε ξερόλα;

    Ωρες ώρες είναι να τον λυπάσαι τον άνθρωπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δείτε τι γράφει η παλιά γραμματική Τριανταφυλλίδη που μιλάει
    επίσης για 5 φωνήεντα-φθόγγους:

    Διαβάστε και εδώ τι λέει ο Μπαμπινιώτης που συμφωνεί με τον Τριανταφυλλίδη και το υπάρχον βιβλίο Γραμματικής: greekteachers.gr

    taxalia.blogspot.com/2012/07/blog-post_8458.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δε μου λες ρε επιστήμονα. Στα Αγγλικά και τα Γαλλικά τα παιδιά στα σχολεία πόσα φωνήεντα διδάσκονται ότι έχει η γλώσσα τους;

    Όσα γράφουν (a, e, i, o, u,) ή όσα λένε (καμιά 20αριά);

    Η αλλαγή του νοήματος της λέξης "φωνήεν" από τους γενίτσαρους της νέας τάξης είναι προφανής δολιότητα και θα έρθει η ώρα να λογοδοτήσουν για αυτό. Γιατί η νέα τάξη είναι καταδικασμένη, και μάλιστα πολύ σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Προσέξτε και πως γράφουν το ε τα μουνόσκυλα.

    http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2012/07/blog-post_15.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΕΠΟΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κανείς σας δέν ξέρει πώς σταδιακά ἀπό τό 1978 ἡ γλῶσσα μας καταστρέφεται;
    Δέν πρόσεξε κανείς πόσα παιδιά πάσχουν ἀπό δυσλεξία;γνωρίζεται πώς
    ἡ μελέτη τῶν αρχαίων εἶναι ἠ γιατρειά; Γνωρίζεται πώς ἐνῶ ἐμεῖς καταργήσαμε
    τόνους καί πνεύματα καί ὀρθογραφία (ἀπό πότε ἔχετε νά δεῖτε τό ὦ καί τό πώ πώ;
    γνωρίζεται πώς χρόνια τώρα καταργήθηκε ἡ δοτική πτῶση και στήν κλητική δέν ὑπάρχει ἄρθρο;)
    Ξέρετε πώς στήν Ἀγγλία θά διδάσκονται ἀρχαῖα ἑλληνικά ἀπό 7 έτῶν; καί πώς ὅλα τά νν (τόν,τήν,πρωϊαν κτλ)πού καταργήθηκαν εἶναι ἐνεργοποιητικά τοῦ ἐγκεφάλου;(αὐτά πού ὑπάρχουν στόν ἐκκλησιαστικό λόγο πού φαγώθηκαν νά τόν ἁπλοποιήσουν κι αὐτόν;;)
    Δέν φταῖνε οἱ ψεκασμοί πού μαλθάκεψε ὁ ἐγκέφαλός μας.
    Φταίει ἡ ἀποκοπή μας ἀπ'τόν ἐαυτό μας καί τήν ἀλήθεια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός. Αυτό λέω και εγώ παραπάνω. Κάθε γράμμα έχει την δική του νόηση και δόνηση. Και τα φωνήντα δεν παράγουν τον ίδιο ήχο...αλλιώς τα πρόφεραν οι ευγενείς πρόγονοί μας. Αν τα πρόφεραν με τον ίδιο τόνο-ήχο τότε δεν θα χρειαζόντουσαν διαφορετικά γράμματα για να τα εκφράσουν..κοινή Ελληνική λογική.
      Επίσης αυτό που λες για το τελικό ν είναι μεγάλη αλήθεια (όπως και το ξ νομίζω).

      Διαγραφή
  27. Αυτή η γλώσσα είναι δημιούργημα θεών, οι δονήσεις δεν είναι τυχαίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ξαφνικά θυμήθηκαν ότι τα φωνήεντα είναι επτά και οι φθόγγοι πέντε και ότι και καλά το η, το υ και το ω είναι φθόγγοι και δεν τα συμπεριλαμβάνουν στα φωνήεντα.Θα χρησιμεύσει σε κάτι η διευκρίνηση αυτή που περιέχεται στη νέα γραμματική και με εικόνα μάλιστα.
    Μήπως βαίνουν προς καθιέρωση των γκρίκλις και βολιδοσκοπούν αντιδράσεις;
    Υπόθεση κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΔΙΦΘΟΓΓΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 11,ΟΧΙ ΔΙΓΡΑΜΜΑΤΑ Ἤ ΔΙΠΛΑ ΦΩΝΗΕΝΤΑ.ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ 17,ΤΑ 3 ΔΙΠΛΑ.(Ξ,Ζ,Ψ)ΤΑ ΦΩΝΗΕΝΤΑ ΕΙΝΑΙ 7: Ε,Ο=ΒΡΑΧΕΑ Η,Ω=ΜΑΚΡΑ,Α,Ι,Υ=ΔΙΧΡΟΝΑ
    ΜΕ ΤΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΒΟ ΚΑΙ ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟ ΚΑΙ ΕΛΥΤΗ;
    ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΟΜΗΡΟ ΚΑΙ ΟΡΦΕΑ;
    ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΑΛΜΟΥΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΡΥΣΟΥΜΕ;ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΟΜΕΘΑ ΚΥΡΙΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πάντως τα πνεύματα και οι τόνοι προστέθηκαν για να διευκολύνουν τους βαρβάρους.
    Οι πραγματικοί Έλληνες δεν τα χρειαζόμαστε γιατί έχουμε την Ελληνική γλώσσα στα γονίδιά μας. Ιδίως με την γραμματική μερικά παιδιά δυσκολεύονται πολύ, μερικά την βρίσκουν σχεδόν ενστικτωδώς, γιατί έχουν τα Ελληνικά γονίδια μέσα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τώρα τό κατάλαβες πώς πᾶμε γιά ΓΚΡΙΚΛΙΣ;
    Πλύση ἐγκεφάλου μᾶς κάνουν ἐδῶ καί χρόνια.
    Στήν Κύπρο ἀπό φέτος στά σχολεῖα καταργοῦν διφθόγγους καί φωνήεντα.Μόνον α,ε,ι,θά ὑπάρχουν.
    Ἄντε μετά νά ξεχωρήσῃς τήν θεά τοῦ τοκετοῦ
    Εἰλείθυια ἀπό τήν ἠλίθια.Ὑπάρχει ἤ μᾶλλον μέχρι προσφάτως ὑπῆρχε διαφορά στήν προφορά(ἀλλιῶς λές τό ποτό καί ἀλλιῶς τό πώ πώ) ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ.
    ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΘΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 11:28
    ἡ τεμπελιά μας καί ἡ ἐπιπολαιότητά μας μόνον μπορεῖ νά μιλᾶ γιά γονίδια!
    ἔχεις ἀκουστᾶ τούς Γενίτσαρους;
    χωρίς παιδεία,χωρίς γράμματα,ξύλα ἀπελέκητα,κούτσουρα δηλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μ΄αρέσει ρε που οι 140 αναφέρονται στην πολιτεία σαν κάτι ανέγκιχτο. Εμένα γιατί το πολιτεία εδώ και 35 χρόνια συνειρμικά μου φέρνει περισσότερο στη λέξη αλητεία; 140 χαραμοφάιδες που τους έφτιαξαν τα καθεστώτα των μεταπολιτευτικών δοσιλόγων. Ρώτα και τον αδερφό μου τον ψεύτη, που λέμε.
    Εντάξει κύριοι είστε από πάνω τώρα. Αλλά ως πότε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΟΟΟΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΘΕΙ ΝΑ: ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ,ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΞΩ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ,ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ ΜΗΝ ΠΤΩΧΕΥΣΟΥΜΕ,ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΘΕΟΥΣ,ΝΑ ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΤΕΣ,ΝΑ ΜΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΖΑΜΙΑ ΧΑΡΙΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ( ΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;) ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΕΥΦΗΜΟΎΜΕ ΤΟΥΣ ΓΚΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 25Η ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΑΙ 28Η ΟΚΤΟΒΡΙΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΜΑΣ,ΝΑ ΛΑΤΙΝΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΧΑΡΙΝ ΕΥΚΟΛΙΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΝΕΤΑ ΤΑ ΑΛΒΑΝΟΑΠΛΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΘΡΟΣΑΠΡΟΦΥΤΑ,ΜΑΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ,ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ . ΡΕΕΕΕΕ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!! ΟΥΣΤ ΑΛΗΤΗΡΙΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΓΙΑ ΓΡΑΨΤΕ ΜΟΥ ΡΕ ΣΑΙΝΙΑ , ΠΩΣ ΘΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΛΥΠΗ ΛΕΙΠΕΙ ΛΙΠΗ;ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΛΕΞΕΙΣ; ΦΙΛΟ,ΦΥΛΛΟ,ΦΥΛΟ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ " ΓΚΙΝΕΚΑ ΝΤΙΚΟ ΜΟΥ ΓΚΑΣΤΡΟΜΕΝΟΣ ΙΣΕ" ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ : ΣΤΟΥΡΝΑΡΙΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΡΕΕΕΕ. ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ, ΜΟΡΦΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΡΝΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ.ΟΥΣΤ ΠΟΥΣΤ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ: Α ΟΜΙΛΗΤΗΣ -όσοι από εμάς έχουμε κάποια καλύτερη σχολική παιδεία θα πρέπει να είμαστε ποιό προσεκτικοί για να μην τους δίνουμε τροφή.
    ..

    Β ΟΜΙΛΗΤΗΣ-συμφωνω απολητα συναγωνιστη.δυστηχος η,επιδη ετσι συμβενει μετα την εποχη του βυζαντιου,παντα οι εθνικηστες να ειναι ανορθογραφοι η και αμορφοτοι.ομως εχουν κατι πολη δυνατο και αυτο λεγετε ενστικτο και ελληνικη συνηδηση οπως ο διακος και αλλοι πολεμιστες μετα βιζαντιου παντα.προ χριστου ,απο τον αρχηγο εως τον τελευταιο πολεμιστη ητανε ολοι πολλη μορφομενοι.
    ..

    Α ΟΜΙΛΙΤΗΣ-;;;;;...Συμφωνώ μαζί σου, απλά όμως πιστεύω ότι εσύ είσαι άριστος γνώστης της Ελληνικής γλώσσας , μού έκανε εντύπωση η ανορθογραφία σου. Φυσικά έχεις τους δικούς σου λόγους και το σέβομαι απολύτως.
    ..
    Β ΟΜΙΛΗΤΗΣ-αριστος γνωστης της ελληνικης πιστευω δεν υπαρχη καθοτι για να ''φτιαχτη'' η ελληνικη γλωσσα μετα απο ερευνες απο μεγαλους γλωσσολογους επιστημονες κατελιξαν οτι απετιτε 2 εκατομυρια χρονια! μαθενω οσο μπορω και οταν συγκεντρονομε κανω λιγοτερα λαθακια.
    ..
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ.... ΚΟΚΚΑΛΟ. ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΣ ΜΕ ΦΩΤΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ...ΠΟΙΗΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανορθογραφία πολλές φορές,όχι πάντα έτσι, δεν είναι θέμα αμορφωσιάς αλλά δυσλεξίας.
      οι δυσλεκτικοί είναι ως επί το πλείστον ανορθόγραφοι

      Διαγραφή
  37. TXC Επιστημονική Πραγματικότητα
    http://www.youtube.com/watch?v=3SMlK5fAaLE&feature=related

    ΚΑΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 11.38 οι γενίτσαροι στερήθηκαν τελείως την Ελληνική εκπαίδευση και άρα κάθε δυνατότητα εκδήλωσης των γονιδίων τους. Όσο γονιδιακό ταλέντο κι αν έχεις στο τρέξιμο πχ δεν θα γίνεις ποτέ αθλητής αν δεν βρεθείς στο κατάλληλο περιβάλλον που να δίνει τη δυνατότητα για πρωταθλητισμό.

    Άσε που μερικά πνεύματα είναι λάθος και δεν μεταφέρουν την αυθεντική δόνηση της αρχαίας γλώσσας αλλά είναι περιττά. Τα έβαλαν αυθαίρετα κάποιοι βάρβαροι. Βάζω στοίχημα δεν δέχεσαι την έννοια του βάρβαρου, κάλλιο βαπτισμένος κάφρος της Αφρικής παρά άθεος έλληνας για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 12:02Μήν άσχολῆσαι μέ ἀνόητους.Ἄμα δέν καταλαβαίνεις
    εἶναι γιατί λένε σαχλαμάρες ὄχι γιατί εἶσαι βλάξ.
    Δέν βλέπεις πόσο ἀνορθόγραφοι εἶναι καί πῶς ἐπαίρονται γι'αὐτό;
    Εἶναι ἀπό τούς τύπους πού πρεσβεύουν πώς πρέπει νά μείνουμε ἀγράμματοι
    γιατί ἔχουμε μέσα μας τό γονίδιο τῆς γνώσης,μᾶς δουλεύουν δηλ.
    9οἱ Γενίτσαροι τί γονίδιο εἶχαν δηλ.καί ἀπό ἑλληνόπαιδες ἔγιναν
    φανατικοί ἑλληνοφάγοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΥΝΑΙΓΕΙΡΕ / ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ

      ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ
      http://www.youtube.com/watch?v=y-xOGDXug0Y

      ΕΡΧΟΝΤΑΙ....................

      Διαγραφή
  40. Γιά ποιούς βάρβαρους μιλᾶς καί τί ἐννοεῖς μέ τά πνεύματα;τά πνεύματα καί οἱ τονισμοί μαζί μέ τήν ὀρθή γραφή μεταφέρουν μέσα ἀπό τήν μουσικότητα τό πνεῦμα τοῦ λόγου ἀλλά καί τό ἀκριβές νόημα τῶν σκέψεῶν μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις λέξεων όπου είναι λανθασμένα και δεν μεταφέρουν πληροφορία τονισμού αλλά είναι σαν διακοσμητικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Βάρβαρους λέω όσους δεν κατάγονται από Ελληνικές ρίζες, δεν είναι αυτόματα περιφρονητικό αλλά γίνεται περιφρονητικό όταν παριστάνουν τους Έλληνες όπως ο ανορθόγραφος στο προσωποβιβλίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν πολλοί Έλληνες δυσλεκτικοί,προφανώς δεν έχεις ιδέα τι είναι η δυσλεξία.

      Διαγραφή
  43. ΕΙΣΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ;
    ΤΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΛΑΘΗ; 12:34

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟΒΙΒΛΙΟ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ
    ΤΡΙΑ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ.12:34 ΓΙΑ ΠΟΙΑΝΩΝ ΛΑΘΗ ΜΙΛΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να δώσω παραδείγματα και δεν έχω και όρεξη να ψάχνω στο google ώρα που είναι. Καληνύχτα.

    Προσωποβιβλίο είναι το... facebook. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Σύμφωνα με αυτόν:

    http://www.tetraktys.org/genika/mid%20nontas04.htm

    "Οι Γραμματικοί λοιπόν τής Αλεξανδρινής εποχής, -εποχής που η μεγάλη διάδοση τής γλώσσας τήν είχε απομακρύνει από τίς πηγές της καί τήν ορθότητά τής γνώσης της- εισήγαγαν τά λεγόμενα "προσωδιακά σημεία" που είναι οι τόνοι, τά πνεύματα, σημεία διαχωρισμού κτλ. Απ' αυτά η δασεία διαβάζονταν, ενώ η ψιλή ήταν διακοσμητική, η βαρεία σταθεροποιείται πλέον στή λήγουσα και οι δίφθογγοι γίνονται διγράμματα φωνήεντα. Η διαδικασία αυτή προσπάθησε νά αποκαταστήσει τή φωνητική τής γλώσσας καί γιά μεγάλο διάστημα τό πέτυχε."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Παρακάτω γράφει:

    "Τό ιδεώδες γιά τήν επαφή μέ τίς Κοσμικές πηγές τής Γλώσσας θά ήταν η επαναφορά, όχι τού πολυτονικού, αλλά τού ατονικού καί τού Αττικού αλφαβήτου (ή καί άλλου) μέ τά γνήσια Ελληνικά κεφαλαία καί όχι πεζά γράμματα καί τούς δυναμικούς καί δονητικούς ήχους. Κι αν θέλετε νά πάμε τό όνειρο (γιατί δυστυχώς γιά όνειρο πρόκειται, αφού κι αν ακόμη υπήρχε η βούληση, οι τεχνικές δυσκολίες τό καθιστούν απραγματοποίητο) πιό μακριά, τό ιδεώδες γιά μάς, είναι η επαναφορά τής Ιερής, Μητέρας γλώσσας τών Διογενών προγόνων."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ειστe ολοι μαλακeς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    αφηστe ησυχο τον κοσμακη μe τις παπαριeς σας ανοητοι γαραφομαλακeς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΒΡΕ ΥΠΟΥΛΑ ΤΟΜΑΡΙΑ,ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΣΤΟΕΣ ΣΑΣ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ;
    ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΟΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ;
    ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ;ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΙΔΕΟΓΡΑΜΜΑΤΑ;
    Η ΓΛΩΣΣΑ ΣΜΙΛΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΕ ΣΕ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΙΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ.
    ΕΔΩ ΚΑΙ 40 ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ!!
    ΚΙ ΕΣΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΔΙΟΓΕΝΕΙΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ!ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ
    ΓΙΑ ΚΡΟΝΙΟΥΣ Ἤ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ!Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΝΤΑ 12θεο
    ΕΙΧΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ, ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΚΟΨΕ.
      ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ,ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑΧΒΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΑ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟ ΚΩΛΟΧΑΝΕΙΟ.

      Διαγραφή
  51. ΑΓΝΟΙΑ ΜΗΤΗΡ ΠΑΣΗΣ ΠΟΝΗΡΙΑΣ,ΑΓΑΠΗΤΕ 11:06

    ΑπάντησηΔιαγραφή